Są samochody, które mają dziwne proporcje rozstawu osi i zwisów – przedniego lub tylnego. Nie muszą one wpływać na ich odbiór estetyczny – można dosłownie przymknąć na to oko a nawet cieszyć się innym walorami. Zawsze można jednak spróbować poprawić nieco w programie graficznym i poprzesuwać osie kół lub nawet wyobrazić sobie inne zmiany, jak choćby inny rodzaj układu napędowego.

W całkiem ładnym Peugeocie Coupe zmieniłem położenie przedniej osi i „zainstalowałem” tylny napęd – wygląda chyba jeszcze zgrabniej niż oryginał?

Przypadek Land Rovera Discovera jest szczególny – krótki rozstaw osi powoduje wydatny tylny zwis, który jak na terenówkę wygląda karykaturalnie. Po drobnej korekcie rozstawu osi Disco nabiera nieco lepszych proporcji, a i wsiadanie do tyłu byłoby wygodniejsze?

Nie mogłem się też oprzeć pomysłowi wydłużenia jeszcze bardziej tylnego zwisu przy zachowaniu standardowego rozstawu osi.